onsdag 29 september 2010

Mitt i veckan... helgen närmar sig!

Dagen har rullat på... vart ute mycket i det fina vädret!
Då jag slutade (16) så hämtade jag upp Tommas och Theo vid affären. Åkte sedan hem och lämnade av lite grejer, plockade in maten osv..
Tommas stannade hemma och fixade med mat för i morn medan jag och Theo åkte till pappa och Yvonne på lite kaffe =)
Även Simon kom dit - trevligt!
Vid 18 tiden blev Tommas hämtad av mamma för att ta sig till Brastad och dömma Linus lag som har match ikväll! Han är väl snart på väg hem antar jag...

Theo sov lite mer än en timme idag på förskolan - för kort tid så kvällen blir lite seg. Han är ledsen och trött, inte mycket tålamod...Han somnade gott i alla fall - i morn blir de upp tidigt, känns segt att behöva väcka honom ...men men.
Nu blir det TV " arga snickaren"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en