onsdag 15 september 2010

Onsdag - mitt i veckan...

Theos inskolning går bra.. idag var Tommas bara med första kvarten, sedan fick han sitta i personalrummet. Jag var med och kikade in också i början idag... började sent. Bra och veta var hans plats är och så + att se hur det ser ut där =)
I morn skulle han eventuellt äta där - om han nu orkar vara vaken. Blir en ganska lång dag... vi får se.
Min dag har gått hyffsat fort fram till 16. Sedan var de typ tomt på barn... nä men nästan i alla fall. Hade sedan barnfri tid till 18.30 - då jag slutade. Lång dag men fick fixat med lite kort och sånt som man inte hinder under dagen!
Påvägen hem blev de att köpa blöjor, testar pampers nu. Fick rabattlapp igår..så då passar vi på. Ska lämna de paketet på förskolan - lika bra att lägga dit nu, så det finns!
Har även fixat en påse med extra kläder. Kom då på att vi måsta köpa en ryggsäck till Theo som han kan ha istället! Regnkläderna och stövlar är redan där...hmhm svårt med kläder nu.. =S
Ikväll såg vi på "halv åtta hos mig" + "arga snickaren" =) En tvätt är igång, fattar inte att de kan bli så mycket tvätt =S
MEn men ska snart sova... ny dag i morn!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det kostade 199:- Helt oki :)
    Kram kram o ha det toppen!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en