onsdag 1 september 2010

Mitt i veckan

Varför är jag så trött?
I och för sig var jag upp 5.30...
Ska vila framför TV:en en stund - då Theo sover...
Tommas och Theo har vart med några andra föräldrar och barn i fiskebäckskil idag på förmiddagen =) Dem hade ju toppen väder och det hade vart kanon mysigt. Det gick runt och tittade lite, sedan stannade de vid en lekpark, där de fikade!
Så Tommas och Theo kom upp till mitt jobb vid 12.40... Så då kunde de åka med mig hem då jag slutade 13...
Hemma vankades de lunch... nu hoppas jag Theo somnar så jag kan vila.. han har bara sovit 20 minuter idag...
Tommas ska en tur till jobbet för ett möte.. de skulle gå snabbt lovade han. Jag behöver bilen sedan för att åka till läkaren... fick tid för att kolla upp magen...=S
Mamma ska åka med .. så ska vi eventuellt åka till simhallen efteråt.
Vädret den här veckan har vart toppen, sol... varmt... lite vind.. go luft - känns riktigt HÖST! De känns ju för tidigt men så är det! Med sådana här dagar ska man passa på och njuta...
Nätterna är kalla ner mot 5 grader ... sedan är ju då dagen bra! =D
Nej - nu ska jag passa på att vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en