tisdag 31 augusti 2010

Tisdag

Idag gick arbetspasset ganska fort - var mellan idag. Vi tog en promenad med barnen till havet - plockade musslor... mysigt!
Men men efter en lång dag hämtade Tommas mig ... åkte då hem...
Han körde mig till jobbet idag för att kunna ha bilen - han och Theo har vart på musiklek i Lyse =) De hade haft det mysigt!
Hemma med lek och mys... Sedan kom mamma vid 18, hon hade hand om Theo medan jag och Tommas åkte på möte... han på domarmöte och jag på ledarmöte! Jag var hemma efter 20 igen.. då åkte mamma hem...
Tommas kommer väl snart han har tränat innebandy!
På tal om något annat så har jag fått ont i magen...precis vid naveln.. hmhm - hoppas det känns bättre i morn. Vet ej vad jag gjort, eller om byxorna klämt ??
Nej, nu sova - upp tidigt i morn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en