onsdag 18 augusti 2010

Theos rum!

Vad har den här dagen bjudit på då?
Hm, jobbat, jobbat jobbat! När jag kom hem satt Theo och åt gröt, sedan var de lek och bus med honom. =) Tommas åkte iväg till Uddevalla för att döma fotboll vid 17.15 - han kommer väl hem om ca en timme! När han hade åkt så gick jag och Theo och mötte mamma som tog en promenad hit. Anders och Linus åkte bilen. Så ikjväll fick vi satt upp persienner och lampan i Theos rum, i morgon kan han flytta in där! Spännande!
Simon och Bea ringde - var sugna på att spela kort. Så dem kom ner - jag, mamma och dem två spelade kort. Linus tittade på och Anders ville inte spela, han gav Theo välling!
Efter lite kort spelande blev det kaffe ...gott gott!
Ska se på TV nu - Livet på BB.
Ny dag i morn...

2 kommentarer:

  1. Spela kort är inte dumt det :) Vi är ena riktiga kortspelare här hemma!

    SvaraRadera
  2. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★19 augusti 2010 kl. 12:25

    har du inte fixat texten på din blogg, rätt jobbigt att läsa på höger sida =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en