tisdag 17 augusti 2010

Stadsvandring

Hej hej hallå! =)
Jobbat sent idag...vart hyffsat lugnt på jobbet. Tommas körde mig till jobbet idag, så var han hem till sin mamma och syster efter det. Mest för att fördriva tiden...han skulle vara på bvc 11.15.
Theo väger nu 9975g och är 74 cm lång. Så han har växt mer än han gått upp i vikt...men inte konstigt det planer ut (vikten) - han gör ju av med så mycket energi... ;)
Bvc sköterskan var nöjd, fick även frågat om han ska ha någon spruta innan vi åker till Egypten och det skulle han, så det ska vi boka in nästa gång då vi kommer dit (ettårskollen).
Tommas fick ju då också hämta mig, elller han lämnade bilen och gick sedan för att möta upp sina domar kollegor, jag tog bilen med Theo och åkte hem till mamma. Lämnade Theo där lite medan jag hämtade vagnen och vällingen hemma.
Efter 18 åkte jag, mamma, Anders och Theo till Lysekil - var sista tillfället för stadsvandring där ikväll. Började 19 och var slut 21.10..konstnad 40 kr. Var en bra vandring - mycket man inte hört innan - Annika som höll i det var toppen!
Theo somnade vid 19 i vagnen - efter vällingen, men vaknade vid 20.40... var vaken hela vägen hem... väl hemma fick han lite mer välling och sedan la jag honom i sängen... tror han precis somnat igen... så nu ska vi också sova..
Ny dag i morn... =)

1 kommentar:

  1. Skulle vara kul om du tog dig en titt inne på min blogg, där säljer jag babyleksaker och andra hantverk i ull som jag gjort själv.
    tack på förhand! :)
    // claramattsson.blogg.se

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en