torsdag 26 augusti 2010

Snart

Nu närmar det sig!
Om en vecka ska vi ha kalas för lillkillen - då kommer lite kompisar till honom hit på kalas =)
Han fyller dock inte den helgen...men måste sprida ut bjudningarna =)
Men men de blir till att planera nästa vecka.
Idag har dagen gått hyffsat fort!
Tommas hämtade mig 16... sedan hem... lekt med Theo... ikväll blev de även bad.
Tommas åkte bussen till Lysekil idag för att gå med "barnvagnsligan" Efter de gått och lekt i parken hämtade han bilen hos mig och åkte hem - därför fick han hämta mig då jag slutat!
Märker nu på jobbet att barnen börjar bli snuviga - som ett brev på posten. Då man samlas igen så kommer snuvan...
MEn men nu ska jag kika lite på TV...Tommas är på innebandyträning (nu är det igång igen). Han kommer hem efter 21...

1 kommentar:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★26 augusti 2010 kl. 23:18

    Nu när Theo närmar sig 1års dagen, hur går det för honom i gåendet? Har han börjat gå än? Melvin börjar gå själv mer o mer så roligt att se =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en