onsdag 25 augusti 2010

Lång dag...

Trodde flera gånger idag på jobbet att tiden stoppat... gick så segt! Men men.
Idag har det vart bra väder - sol =) Utelek i massor!
Efter jobbet så mötte jag mamma vid simhallen,vi styrketränade och simmade =) Känns bra nu efteråt - nytt pass i helgen, men då blir de mamams jobb (de har lokal).
Nu hemma, Theo sov då jag kom hem =/ Så såg honom bara en stund i morse...
Nu blir de TV, svårt att välja vad vi ska se. Får börja med Fångarna på fortet...
Tommas och Theo har haft en bra dag hemma, vart en tur till affären och vart ute och gungat... m.m.
GRATTIS Rose-Marie och Alexandra som fyller år idag!

2 kommentarer:

  1. Tävlingen i samarbete med GladaGrodan är avslutad och 2 vinnare är presenterade i bloggen, ta en kik om du var en av dem!

    Jag har även 3 andra härliga pågående tävlingar i bloggen, och fler är på g - kika gärna in och delta i dem också om du inte redan gjort det. :-)

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!
    Kramar Carolina

    SvaraRadera
  2. Härligt att vara ute massor :) In o tävla på min tävling på min blogg ;-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en