söndag 15 augusti 2010

B - final och jobb

Då var det söndag kväll - återigen en helo dag i9 Färgelanda!
Vi vann kvartsfinalen, fick då vänta till 13.40 för att spela semi som vi också vann. Sedan var det dags för final som tyvärr slutade med förlust 0-1 =(
Men killarna har gjort en grym turnering - tror den bästa!
Åt bättre mat idag än igår också. Vi köpte lunchen som cupen fixar för deltagarna...helt ok mat =)
Men nu är jag trött - hellt slut! Hämtade Theo hos mormor vid 18.30, han såg ut att ha haft de toppen. Men väldigt glad att se mamma ;) Fick med mig alla saker ... åkte hem... ombyte och välling till lilleman... sedan tog de en stund innan han somnade. Men men nu sover han gott!
Nu inväntar jag Tommas som är påväg från Lysekil (har lämnat av Jim).
I morn börjar jag jobba efter 6 veckors ledighet. Så ska lägga mig i hyffsad tid ikväll!
Ska även betala första summan på resan ... så efter jobbet blir det en tur till Resia!

1 kommentar:

  1. Grattis till att ha kommit till final, inte dåligt det!
    Vart ska ni åka?
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en