lördag 13 februari 2010

Vackert väder!

Idag har det vart underbart väder=)
Åkte till Brastad vid halv elva - gick promenad med mamma. Gick upp till Kicki (hon var dock inte hemma). Vi klappade på hästarna... dem var så fina (Lupin och skatten). =) Saknar dem allt.. brukade ju rida där förr... slutade då jag började plugga till förskollärare...
Så vi gick ca 5 km... kändes så skönt.. solen värmde gott - då de var kyligt i vinden ....

Sedan blev de kaffe..och kollade på kläder...
Ringde och beställde kläder från ellos idag... ska ringa halens i morn (de stängde 15) behöver kläder i 74 till grabben... så de blev lite byxor och någon dress... =)
Jag har ju tänkt gå ner mer i vikt så väntar att köpa nytt... fast jag behöver - får klara mig med de som finns...

Väl hemma så hade Tommas grejat i Theos rum - dragit ner tapeter ... han hade fixat med maten så den var klar ... idag fick Theo smaka fisk... först skeptisk...men sedan gick de ner...=) mums...
Ersättningen tycker han sådär om... ingen hit...

Ikväll blir de mys med familjen... melodifestivalen + OS... hoppas de är bättre låtar än förra veckan... =S
Nej, nu ska jag vara social med övriga här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en