söndag 14 februari 2010

Innebandy....

Hm... idag åkte jag och Theo till Lysekil för att se Linus spela innebandy...gick fint de dem vann matchen. Jag tänkte Theo skulle sova men han vaknade då vi gick ur bilen... så han var pigg och glad hela matchen. (sover man - kan man ju missa något) ;)
Jag hade med vatten och banan... de gick hem under matchen...=)
Han sov på vägen hem med... - han vaknade efter en stund hemma.... så efter blöjbyte - låg han på filten och lekte =)

Jag lagade mat...idag blev de kyckling gryta - Theo fick fisk, potatis och ärtor + blåbär...han mumsade i sig alltihopa =P
Sedan somnade han gott ...

Tommas har vart iväg på match i Stenungsund idag på förmiddagen - han kom hem nu vid 13 tiden... så när han väl var hemma åt vi mat.
Nu diskar han... jag ska ner och ta hand om tvätten...
Att de kan finnas så mycket att tvätta... - nu är de en del sängkläder + att vi bytt i vagnen...tar aldrig slut...får man väl tömt korgarna så är dem snart fyllda igen!

Sedan blir de mys framför TV:en - kanske se film (Beck - fick hem den i veckan) - fick ju inte sett den förra sommaren på bio...
Annars sammandrag från OS...
På tal om det - fy vad illa de gick i skidskyttet igår...=/ tur hockey damerna VANN! =)

En lugn slappar kväll väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en