onsdag 3 februari 2010

Snacka om vinter

Slutade snöa vid 23 igår kväll... men började tidigt i morse igen vid 6 tiden... Tommas skottade innan han gick till jobbet.... men efter de började de snöa igen... så nu yr de på utsidan... och i den här takten får man snart ut och skotta igen...
Inga dåliga mängder som kommit/kommer heller... jag som vill ut och köra vagnen - inte ätt i de här...
Kommer knappt ha använt liggdelen... för inom kort skall väl sittdelen på... ?!

Men men ...

Idag...
Blir väl och skotta ... skulle behöva hjälpa farmor med de ... men vet inte om jag vill dra ut Theo. Han är förkyld... =/
Hm...vi får se.. bädda ner honom extra varmt i vagnen och kila iväg... tar väl inte jätte lång tid i så fall...

Pappa kommer hit en stund då han slutat jobbet 12... han ska tillbaka till Brastad halv två...så han fördriver tiden här... så behöver han inte åka hem och sedan tillbaka - spar lite resväg...

Ja, man ska väl inte ut och åka om man inte måste...

Men ikväll har killarna träning 17 - 18.30. Vi ledare ska prata innan träningen inför föräldramötet vi ska ha nästa vecka...så vi ska vara där 16.30... Jag åker hem vid 18... då Tommas ska iväg på nåt möte i Munkedal...

Så då blir de TV och mys med Theo...

1 kommentar:

  1. Hej, såg din blogg via familjeliv och var bara tvungen att skriva, jag Jenny och min sambo Robert gick i samma föräldragrupp som er :) Grattis till er fina son, vi fick också en liten kille 9:e oktober, Elliot, just nu ligger han i sin vagn och sover, hade gärna gått en promenad men med denna snön går det ju knappt att ta sig fram. Vet du om det blir någon mamma grupp, isåfall kanske vi ses där. Ha det så gott, hälsningar Jenny

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en