måndag 22 februari 2010

Måndag

Idag hade jag tid hos optikern... visade lite på att de kan behövas glasögon - men ska göra en ny koll innan sommaren. Då amning och så kan påverka!
Fick handlat lite ... Theo sov gott i vagnen..

Åkte sedan upp till jobbet - Theo fick sig lite mat... jag tog med Tove hem då hon slutade 14. Åkte hem till henne, där jag fick med en låda med New Body kläder! Lämnade lådan hos mamma (de mesta var hennes, eller hennes kollegor).
Fick lite kläder från Halens idag (var till mamma och min syster).
På posten kom även en kalas inbjudan till Oscar som fyller 1 år =) roligt roligt =)

Theo fick en flaska mat när vi kom hem från stan - slurp sa det.
Sedan var de gröt dags innan vi åkte till Brastad för killarnas träning...

Tommas har vart på möte, först i Munkedal - sedan i Brastad...

När Theo lagt sig för kvällen tittade jag på familjen annorlunda + spårlöst... sedan OS final Sverige fixade till sig silver =)
Nu ska jag sova... är trött...laddar för i morn då de är föräldraträff (äntligen) den första....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en