tisdag 23 februari 2010

Föräldraträff

Ja idag är de föräldraträff - första gången.
Spännande, vet ju de flesta som ska dit... typ bara två jag inte vet tror jag...
Undra vad vi ska prata om... m.m.
Så då ska man in och köra i Lysekil... hitta en parkering (inte de lättaste)... Valbogatan är ju så rolig också nu i snön...eller INTE!

Theo har precis somnat.. var super trött... innan har han oftast sovit i vagnen på dagen. Men från i lördags har vi lagt honom i sängen även på dagen.... de fungerar!

Ska dammsuga och hänga upp en tvätt... fixa med maten. Så jag hinner äta innan vi ska åka... Theo ska få kyckling idag!

När vi kommer hem blir de mat till lillprinsen - antar att han behöver sova då med. Vid halv sex ska vi åka till pappa. Ha lite kalas för Angelica =)
Får väl kolla om farmor ska åka med oss...

Blir ju lite OS tittande ikväll med... skidskytte - hoppas nu på medalj (sista chansen).

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en