lördag 23 januari 2010

Pust...

Idag började vi dagen med städning ... (eller ja vi åt frukost och så först...men ja ni fattar) ...så nu är hela huset städat.. nice... håller de sig ett tag... ska bädda nytt i sängarna sedan bara...skönt skönt...

Vi har äitit ... Theo har sovit två och en halv timme nu ... Så Tommas sitter precis och ger honom smakis (potatis och blomkål, mango till efterrätt) =)
Efter de blir de mys i soffan... se på TV och så.. innan Tommas ska iväg. Han ska döma innebandy i Stenungsund ikväll så han kommer hem sent - trist men men jag har ju Theo ;)

Hm.. ska strax hänga upp en tvätt till... gör inte annat än tvättar tycker jag.. men så är det!

Grattis Fanny och Ingvar till er dotter!

Men ni får ha en fortsatt bra lördag...

1 kommentar:

  1. Go kväll! :)

    Vi är kanske max 10 barn i vår grupp på babysimmet, minns inte exakt! :)

    Vårt mål är att Jonathan skall börja januari 2011, då han är 22 månader (19 månader)! Men jag vet inte om dagarna räcker till, har inte räknat på det ännu! Har funderat mer och mer på dagmamma. Vill inte sätta Jonathann i en barngrupp på 20 barn, känns inte alls bra! Men vi får se. Ska höra lite vad Jonathans läkare anser om saken, han har ju problem med luftvägarna. Kan bli så att han börjar så smått någon gång i höst också! Jag hade tänkt att arbeta runt 80% och vara ledig en dag i veckan. Sen ska mina föräldrar ta honom en del också så det inte behöver bli så långa dagar! :)

    Vart vände du dig för att sätta upp Theo i kö?
    Är ju inte klokt, här jobbar jag i förskolan men jag har inte en aningen om hur man ansöker om en plats! ;)

    Hoppas ni får en mysig lördagskväll! :)

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en