fredag 22 januari 2010

Återigen fredag

Var ju inte länge sedan de var det...

Men men Theo somnade igår 20...vaknade inte förrän 8 i morse =O ...det har aldrig hänt innan... så mjölkbaren var fulltankad när han vaknade...
Men jag är utvilad...han med antar jag...

Nu somnade han precis igen... för en stund..brukar ju inte sova så långa stunder på dagen...

Om en liten sund kommer pappa hit på kaffe =)...trevligt det...tjöta lite och så!

Ikväll ska Tommas vara DJ på knatte disco... jag ska följa med mamma och dem till Anders syster..blir mys de! =)

Idag körde dem in och sandade på vår väg...det har aldrig hänt förut... Tommas ringde ju om plogning för ett par veckor sedan... - dem kom samma dag...(har väl missat vår väg eller nåt innan)? I går plogade dem igen då de hade kommit mer snö...börjar arta sig!

Ha en bra dag..!

1 kommentar:

  1. Hej! Babysimmet är på kuling och kostar 900 kr (tror jag det var) för 6 gånger! Så det är inte billigt direkt! Men himla mysigt! :) Hur känns det att börja jobba snart igen då? När ska Theo börja förskolan, och var? Ha det gott Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en