fredag 8 januari 2010

Brr... kallt de är..

I morse när vi gick upp jag och Theo visade termometern - 20 =S
Brr... kallt kallt... nu är de väl "bara" - 14, men ändå... en fin dag är det i alla fall. Sol, blå himmel...super fint snö landskap! =)

Har inte gjort så mycket idag... Simon och Bea kom hit på elva kaffe, dem hade vart och besiktat Simons bil - den gick igenom =). Så nu har han även sålt den... äntligen. De som var intresserade ville att han skulle besikta den först... och den gick igenom - så de köpte den!

Vi kikade på film... tjötade..

Då dem åkt tog jag mig lite lunch... Theo har fått potatis idag igen...

Nu kommer snart Tommas hem... han fick ta bilen till jobbet idag - då han var sjuk som han brukar åka med!
Vet inte vad som händer ikväll... kanske åker till pappa..

Grattis Roar som fyller år idag!

1 kommentar:

  1. Kikar in och tipsar om en superfin tävling inne hos mig =)

    http://tostberg.blogg.se/2010/january/vinn-presentkort-pa-smycken.html#comment

    Ha en trevlig fredagkväll!

    Kram Therese

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en