onsdag 9 december 2009

Var är julkänslan?

Grått och trist... inte ens minus grader...:/
Lite vitt på marken är ju trevligt också!

Men men ... det är väl som alla andra år...

Var ju på torp i går... handlade massor... =)

Jag har vart ute och gått ... så nu sover Theo gott i vagnen! Jag har duschat... ska hänga upp en tvätt!

Ska till vårdcentralen i Brastad kl 16... får väl då svar på blodproverna... och eventuellt vad maskinen visade... =/ Hoppas på bra resultat !
Lämnar Theo hos mamma medan jag ska till läkaren... vill inte dra med honom dit in...

Ikväll har killarna träning... nu vill jag ha in de sista lott pengarna...
Annars blir de bara lugnt hemma framför TV:en sedan...kolla så allt är fixat inför söndagens dop!

1 kommentar:

  1. Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en