torsdag 10 december 2009

Torsdag...

Resultaten igår...

HB 155 och de är bra... inget att vara orolig för...
Lite högt kolesterol, vilket betyder att jag ska äta fettsnål mat och motionera - Jag behöver gå ner i vikt... men de visste jag ju redan! Så nu jobbar jag på de lite extra - lätt när de är jul och allt!
Blodtrycket var ok.. det kommer också bli bättre om jag går ner lite ... kommer även bli stabilare då jag slutar amma och mens och annat är som de ska!
Ska lämna nytt blodprov i slutet på januari... och få ny tid till läkare då...för att kolla trycket...!

I dag på förmiddagen då vi var klara med amning och annat så åkte jag till Brastad.. Gick in på Göfab, Konsum... sedan kansliet.
Fick uträttat de jag skulle för dagen...

Hemma igen var de dags för disken och mer mat till lillen... sedan satt Theo i babysittern medan jag slog in mammas julklapp!
Nu ligger han i vagnen... precis somnat... =)

Jag ska äta mig lite lunch!
Tommas kommer hem vid 16.. då ska han köra mig och Theo till Röe.. några kollegor kommer också dit så där blir de fika och kika på klappar!
Efter de ska Tommas hämta Anders i Brastad - de ska även en snabb tur till tippen! Sedan åker dem hit... Anders ska hjälpa oss med kameran så den är klar för dopet på söndag bland annat!
Kanske att mamma också kikar hit efter jobbet... (hon jobbar till ca 17 idag...)

Men men ha en fortsatt bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en