tisdag 22 december 2009

Snart dags för julfirande =)

Efter amning och frukost - bar de iväg på en promenad... skönt och friskt väder ute! =)
Theo sover i vagnen - mys!

Lunchen är avklarad...ska hänga upp en tvätt!

Sedan ska Tommas hämtas efter jobbet. Då åker vi till Lysekil, fixa gas... sedan handla på vägen tillbaka... Fylla kyl och frys, skafferi... =P Ska svänga vägen om kansliet också - lämna pengar och hämta bingolotter!

Ikväll blir de till och vara hemma... ladda för morgondagen.
Då börjar julfirandet - lilla julafton med mamman, Anders och hans föräldrar och syster med familj + såklart mina syskon med respektive! =) Julmat + paket (vi lottar och köper en paket till en person för ca 150 kr - så alla får en paket i morn. Så tex jag köper till Christer och Simon köper till mig osv).

1 kommentar:

  1. hej!!
    Ville bara önska er en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!! :-) kramar familjen Johansson/Eriksson

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en