fredag 25 december 2009

Ojoj... fullt ös

God fortsättning på julen! Hoppas ni alla hade en bra julafton igår...

I alla fall:
Lilla julafton - mycket god mat och dryck blev de hos mamma... vi bytte julklappar... (fick en var-vi drar lott mellan alla som är med och köper till en i sällskapet) Det är kul! Jag fick en lykta+duschkit! Tommas fick en elektronisk nyckelring som man kan lägga in kort på - som då går runt som ett bildspel - Kul grej!
Blev sent... men mysigt hade vi!

I går på julafton var vi hos mamma på julfrukost. Hela familjen - efter de hade vi julklappsutdelning. Vi hade visst vart väldigt snälla! Jag och Tommas fick - kastrull, gryta i teflon, nya täcken, sockerskål till servisen, bok med smulpajs recept m.m. Theo fick en gåstol, badbok, badanka, en pingvin med musik och ljud, en flodhäst med musik och ljud, tre pyjamasar, två bitringar, mjukis elefant, sängkläder...
Lagom till Kalle gick vi över till min farmor...dit kom pappa (Yvonne jobbade kvällen), min faster och hennes barn, min bror (Angelica firade med Linus familj). Åt gott och hade de mysigt... kom hem vid 22 tiden... då var de dags för sängen var helt slut!... fick klappar där med =) - en ny perkulator, ischoklad, choklad ask, presentkort på sf bio (pappa räknar med och vara barnvakt sedan antar jag) =), pengar. Theo fick en bil, en bitring, telefon med olika ljud...

Idag firar vi jul för tredje dagen... idag ska vi till Tommas föräldrar, även hans syster och pojkvän är där... ska vara där klockan två.
Blir lite julklappar där med + att vi rafflar! Äta god mat - anka blir de idag, så ingen julmat.

Men men blir lite bilder i morn.. orkar inte nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en