söndag 22 november 2009

Snart är den här veckan slut

Redan söndag... ny vecka i morn.

Ska kanske vaccinera mig då.. om de finns någon vaccin vill säga... ska ringa och kolla i morn... i så fall får pappa ta Theo en stund (gå en promenad - regnar de får han låna våran bil och köra en sväng) och jag ställer mig i kö för spruta...
Tommas får vaccination via jobbet ... så han får vänta tills dess...

Idag har vi gått poängpromenad (var barnvagnsvänligt idag - sista promenaden för i år) Så regnskydd på..likaså regnkläder! Sedan gick de fin fint.. blött men kändes kanon efteråt... De bjöds ju på fika där, men vi skippade den - tog fika hos mamma istället.
Vi hade dåligt med rätt.. men de spelar ju ingen roll.. inte vann vi på bingon heller... trots att vi hade 8 stycken lappar..=S..dåligt tycker jag - någon borde ju vunnit.

Väl hemma - har vi idag ätit blomkålssoppa... - för er som inte vet så äter vi numera efter den feta metoden... (inga kolhydrater) Ska prova och se om de funkar.. Anders har gått ner...mamma också... så vi ska se nu under 3 veckor om de kan fungera... =) "hoppas"
Givetvis motionera i samband med det!

Ska nu åka en sväng till pappa... tjöta lite... =)
Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en