måndag 23 november 2009

Hoppas...

Idag ska de finna vaccin enligt de jag fick fram via telefon infon..!
Så sedan klockan 12 ska jag ställa mig i kö... pappa slutar 12.. så han tar Theo och vagnen och knallar runt i Brastad!
Hoppas de inte är alltför lång kö.. och att de räcker till mig med en liten spruta...

Annars är de inte mycket planerat för dagen...städa köket sedan...kanske fin rummet med... inför advent här nu till helgen... hela huset ska, men får ta en bit i taget...

Är inbjuden till julfest med jobbet... jag ska gå... Theo får snällt följa med =)... undra vart de kan bära iväg någonstans...?!
Ska betala nu i veckan ...får svänga vägen om...

Nej nu vakna lillplutten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en