måndag 30 november 2009

Sista dagen i november..

Har sovit länge idag ...Theo vaknade 9... (har ju vart uppe en halvtimme i natt) så han sov från 21.30 - 3.30... och från 4 till 9... jag är utvilad...=)

Nu somnade han precis igen... efter full tank...

Jag ska ta tag i disken... =/

Idag klockan kvart i två ska jag möta upp pappa vid vårdcentralen. Han ska gå promenad med Theo medan jag ska in till läkaren. Ska kolla upp mitt HB och blodtryck. Prata med dem om det...ska även fråga om de kan göra ett test angående ämnesomsättningen...
Vill ju veta varför de är som det är...

Efter de är de hem och göra mat...
Fixa klart med julkorten ikväll...
Tommas ska på träning vid 19 tiden... så jag har TV:en själv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en