söndag 29 november 2009

Dagen snart slut...

Nu väntar sängen...

Theo har nu under tre - fyra kvällar inte velat sova.. så de blir seg läggning...men bättre idag än tidigare...Han är så trött... men kommer inte till ro...mammas bubbe - inte lätt...!

Gick bra då prästen var här... tog inte lång tid.. han var rätt trevlig... hade lite fördomar innan men han var inte så som jag föreställde mig... =) Positivt!
Bara två veckor kvar till dopet... måste nog planera klart den dagen ... med bak och annat som ska inhandlas...

Har massa julklappar att köpa med... mamma köpte två för mig idag så nu är de två mindre i alla fall!
Har kvar Marianne, Tommas, Theo, Simon, Bea, Christer... hmhm

Blev thai mat ikväll... det var riktigt GOTT! =P
Simon och Bea kom ner vid kvart i sju och vi tittade på Barcelona - Real Madrid! Å Zlatan gjorde mål...
Nu fixas de inför i morn... Hängt upp tvätt... m.m.

God natt ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en