fredag 20 november 2009

Theo 10 veckor...

Idag har jag vart ute och promenerat i en timme... känns kanon bra!
Är ju uppehålls väder nu så de var bara och passa på... =)

Theo ligger ute och sover i vagnen...
Han växer så de knakar.. nu börjar han kunna ha en del av bodysarna i storlek 68... flera vi har i 62 är för tajta...
Han skrattar och leker i sitt gym... vi har han även på mage på filt för att han ska träna sin nacke..han är för duktig! =)
Tycker de händer saker hela tiden... fast de är små saker så...

Ska hänga lite tvätt ..och tvätta en maskin till...
Laga till någon mat.. =S

Tommas ska till Uddevalla och döma fotboll ikväll... tror inte jag ska åka med och kika trots att SAIS damer spelar...

Men men vi år se...

Katta - jag vill med vaccinera mig... tur du har de via jobbet! Hoppas de är min tur på måndag!

Alikan - Du har säkert läkt...de känner du säkert annars! Känns bra att få kolla upp dem där värdena i alla fall..!

1 kommentar:

  1. ja nu är jag oxå vaccinerad. bara isabelle kvar

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en