söndag 25 oktober 2009

Nu var de dags för uppdatering...

Har vart fullt ös sedan i fredags...

Tommas var ju ledig... vi åkte till Brastad och till klubbhuset. Fixade med lite papper och annat för Höstrusket. Tog med en del grejer därifrån och till sporthallen. Priser, lotteri vinster m.m.
Åkte till sporthallen - satte upp en massa lappar... spelprogram, tabeller m.m
Theo var sådär nöjd..
Fixade i ordning i cup kansliet... ställde i ordning grejer m.m.

Sedan åkte vi hem och lagade till lättaste lunchen...korv och makaroner!

Därifrån och till Lysekil - BVC
Theo 6 veckor:

Ökat i vikt på två veckor: sist vägde han 4855 g - nu vägde han 5075 g.
Han har även växt lite på längden: är nu 56 cm lång (sist var han 55)
Runt huvudet mätte hon nu: 39,5 cm.
Han fick ligga på mage - han lyfte då huvudet - redig kille =)
Allt var bara bra...!

Sedan var de dags för att hämta frukost mat och annat vi skulle ha för att göra smörgåsar under cupen. Jag och mamma gjorde det!

Lämnade de i klubbhuset - sedan var de dags att dra igång och göra mackor...

Så under helgen har jag hjälpt mamma och göra mackor... serverat frukost (lördag morgon)...
Theo har vart med - har fungerat kanon...maten är ju med hela tiden =P
Kikat lite på fotboll i hallen (då Linus spelat), har inte vart där mycket då de vart så mycket folk...
Hjälpte till och städa idag... först städade jag och mamma klubbhuset, omklädningsrummen där...
Sedan var vi i hallen och ixade!

Nu är vi trötta - har mys hemma... Tommas är tröttast - har inte sovit mycket i helgen.
Jag har vart hemma och sovit med lillen...=)
Blir lite bingolotto - kände för att vinna massa pengar!

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en