måndag 26 oktober 2009

Måndag

Idag tog vi de lugnt upp på morgonen...

Åkte sedan till Brastad, hem till mamma. Vi åkte till kansliet för att fixa några saker efter helgen.
Sedan tillbaka till mamma... fikade ... och tjötade.

Jag, Theo, mamma och Linus åkte sedan till Lysekil, där vi gick en promenad... super skönt väder - trots att de är grått och trist!
Gick vägen om kläd affären - köpte två pyjamasar =)

Sedan åkte vi till Konsum i Dalskogen för att handla.

Mamma bjöd sedan på middag... köttbullar - MUMS
Nu sitter jag här hemma hos dem...ska iväg på träning om en stund... fixa med bemanning för lilla Höstrusket - hoppas många föräldrar kommer! Så det går lätt att få kiosken till cupen fixad..! Det är den platsen vi har hand om...
Ska även dela ut nya bingolotter...

Katta - tyvärr, men vi vann inget igår.. men men spelar man inte kan man ju inte vinna heller!...

Tommas är nu hemma och hämtar lite grejer jag ska ha med till träningen. =) Jag ska fixa med en lapp...

Grattis Jessica och Lise-lotte som fyller år idag!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en