söndag 18 oktober 2009

Min dag idag!

Theo och Oscar =)
Skiljer ganska precis ett halvår på dem...sötisarna =)









Ja, ni 25 år idag blir jag... =S... men men de är bara ett år äldre - ingen skillnad!
Bästa presenten fick jag i september =)...trollet Theo - älskar han mest i hela världen!

Haft en sittning idag... Tommas föräldrar var här vid 11...

Snart kommer pappa, Yvonne och min farmor. Eventuellt kommer Simon och Bea nu också - eller så kommer dem vid sju.
Vid sju kommer mamma, Anders, Linus, Angelica och Linus.
Bjuder bara på tårta...så inget märkvärdigt!...

Ska ha stort kalas nästa sommar så alla släktingar har möjlighet att komma och närvara =)
Tommas fyller även 30 nästa år så vi kör ihop det då.. hamnar väl på ca 100 personer...KUL! =P

Har fått alla Wallander filmerna...av Tommas, Theo, Merete, Thomas, Roar och Marianne - TACK!

Nej, ska försöka ta familjekort ikväll... skicka in till Bohusläningen... =S

Grattis Lisa som också fyller år idag...
Tänker på dig morfar - du skulle också fyllt år idag...!

Snart nytt besök..så ha en fortsatt bra dag...

1 kommentar:

  1. grattis en en gång...
    och theo är väldigt lik tommas tycker jag :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en