lördag 17 oktober 2009

Lördag och solen skiner!

Kan de bli bättre...?!

Mamma, Anders och Linus är i Karlstad och sover på hotell över helgen. De ska se på hockey ikväll Färjestad - Brynäs. HEJA BRYNÄS!... Mamma hejar för mig då!

Jag har nu vart ute och gått en promenad, handlat lite på vägen tillbaka...

Tommas tvättar bilen - både inuti och utanpå, bli SÅ FINT!=)
Jag ska fixa lite här inne.. inför morgondagen då vi får en massa besök...
Dammsuga och plocka undan m.m.

Annars inte så mycket planerat för dagen...

Jag ska bara vara hemma...

Tommas ska iväg och döma sedan... åker vid halv tre eller så.. är väl hemma 19...

Ikväll blir de TV - körslaget och till det varma mackor =P

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en