torsdag 17 september 2009

Torsdag

Natten var underbar... han har sovit.. vaknat för blöjbyte och mat... sedan somnat igen...så skönt!

Dagen som sådan bjöd på en tripp till Munkedal och Babyproffsen - köpa skydd att ha på bröstvårtan...har sår ... hoppas de läker snarast!
Sedan till Brastad... vägen om kansliet och visa upp vårt mirakel... =)
Jag tog en promenad därifrån... medan Tommas åkte och klippte sig...sedan träffades vi vid Konsum... handla ...var rätt tomt med mat här hemma...

Hem och laga mat...stekt makrill blev de.. MUMS!
Min pappa och hans fru kikade förbi - hämtade vårt gamla köksbord.

Fick besök av några kollegor vid fyra tiden - trevligt. Tack för dem fina presenterna!

Nu ligger Theo och sover en stund...då kikar jag in på datan snabbt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en