onsdag 16 september 2009

Lite uppdatering...


Tack för era Grattis! :)

Som sagt vi kom ju hem i måndags... sedan dess har de gått i ett... men på ett positivt sätt... Åkte vägen om min pappa på hemvägen... stolt morfar! Men Theo sov i bilstolen hela besöket.. en trött plutt! Sedan hem... gud vad skönt och komma innanför dörren. :) Theo vaknade rätt snart.. blöjbyte och matdags! Sedan somnade han igen.. då kunde vi bädda sängen...och plocka undan här hemma...

Fick besök av min mamma - nu mormor... hon var tvungen att kika in efter jobbet!:P

Sedan kom min familj hit på kvällen... fika och så..mysigt.. då var Theo till och med lite vaken... så söt ... hmhm.. snacka om att ALLA SKA HÅLLA!...
Sedan somnade han efter mat och så i sin säng vid tolv... sov till tre... ny blöja och mat... somnade om... sov till halv sju... Då var de gos...och mera mat.. sedan somnade han i min säng ... Gott...

Var lugnt på dagen i går.. Tommas städade.. och fixade... både ute och inne..Theo var lugn och åt och sov...
Fick besök av Tommas föräldrar (farmor och farfar) och Tommas syster (faster Merete).
har dock haft en sämre natt... han skulle bara inte sova i sin säng... sov där från tolv till 3... men sedan... var de kört..men men tar nya tag för kvällen...


Svårt om man ska ge napp eller inte...får se han är så snuttig....
Idag har vi vart ute och gått med vagnen.. känns i min kropp... vart har alla muskler tagit vägen... :S

Ska nu väcka honom... har sovit massor nu ju... =)


Ha en fortsatt bra dag..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en