tisdag 1 september 2009

September är nu här

Den månad man gått och väntat på - är nu här.
Det innebär idag att de är 3 dagar kvar till beräknad dag... e ju fullmåne på fredag - de kan betyda nåt =)
Känner inte att trollet skulle vara på väg idag... har dock fått mer sammandragningar... men de är alles - magen är hård mest hela tiden...
Det bökas runt i magen som vanligt - förstår inte hur de kan gå till - måste vara trångt...men men de lyckas i alla fall!

Idag skulle jag äntligen ta tag i och ringa tandläkaren - har fått en tid på måndag. Passar den mig ...NEJ...! Så när jag ringer dit - telefonsvarare, stängt idag tisdag...=/
Jaja, jag lämnade ett meddelande.. får se om de hör av sig eller om dem bara skickar en ny tid...

Idag e det fint väder här för en gång skull...solen skiner... och det är inte fel... =)
Men men den skulle visst vara kortvarig hörde jag så... man får njuta de man kan idag.

Idag har nog äntligen plantskolan öppet...efter FLERA veckors semesterstängt. Ska åka dit sedan då Tommas kommer hem och se om de har en kruka .... har köpt mina ute krukor där..men har gjort sönder en av dem...hoppas dem har sådana kvar!
Annars vet jag inte vad som ska ske idag... killarna har ju träning ikväll, får se om jag kikar dit en stund. Tommas har ev möte+träning om inget annat händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en