onsdag 2 september 2009

Å så var hösten här...

Tråkigt tråkigt, var ju så fint igår...

Men men ... så är det. Vi räknar ner... 2 dagar till beräknad dag... men just nu känns de som de dröjer längre än så...
Bus trollet verkar vara lika envis som mig - hur ska de gå...=)

I går då Tommas kom hem från jobbet, klippte han gräset - tur de...har ju regnat sedan i går kväll...dock inte nu på morgonen...

Idag har vi inga större planer - tar ju dag för dag här. Kan ju inte planera nåt större...man vet ju aldrig när det är dags...
Jag ska vika tvätt...diska..laga mig lite mat sedan...
Eventuellt åker vi till Merete en stund ikväll...på lite fika.

Känner inget ännu... mer än trollets bök och stök...

**Vila i frid Sören - tänker på dina nära och kära**

Som sagt vi köpte ju huset av Sören och Florence, Sören gick bort igår. =(
Ledsamt - han var sjuk och blev snabbt risig. Han var här då vi började bygga altanen i våras. Pigg och kry, utan köpp eller rullator. Men bara ett par veckor senare var han sämre och på den vägen är det...
Tur vi bjöd hit dom i somras - så han fick se altanen och vår toa uppe som vi gjort (var garderober där innan).

Min syster har sålt sin hund ... eller ja i helgen som var. Så vi är ledsna för de oxå .. men hunden har de bra dit hon kom. Syster yster kan åka och hälsa på... men de var ett svårt beslut att ta - men tiden fanns inte.

Alikan - nån bebbe hos er ännu?

2 kommentarer:

  1. varför sålde hon hunden?

    SvaraRadera
  2. Hej,

    spännande med BF om bara någon dag :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en