söndag 27 september 2009

Promenerat...

Efter morgon bestyren åkte vi till Brastad... till mamma. För att gå en promenad... gick runt backa - kilade även vägen om Kicki (tyvärr var hon inte hemma), men hämtade min rid väst.
Den behöver ju inte vara hos henne då jag inte är där och rider.

Så nu ligger Theo i sin vagn och sover... gillar den..=) men antar att han inte sover så jätte länge till... men vi får väl se... de varierar med allt ifrån 2 1/2 timme till 4 1/2...
Promenaden känns i kroppen... men antar att de gör susen så småningom..=) Försöker komma ut någon timme varje dag...roligare att gå i Brastad eller Lysekil... då kan man gå runt... hemma så får man traska iväg ...och efter en stund vända och gå tillbaka... inte lika kul...

Är kvar hos mamma... och blir väl de till kanske halv sex... Tommas ska åka på möte mellan 15 och ca 17...! Då blir jag nog kvar här, så länge.

Katta - de kommer mer bilder..ska försöka lägga upp bilder ikväll då jag kommer hem... - inga känningar än? =)

Nej, nu blir de att läsa lite bloggar..sedan ta de lugnt med familjen...

4 kommentarer:

  1. Inga känningar allas :(
    Sen när jag fått min pojke kan ni prommenera med oss här i Brastad, jag kommer oxå behöva röra på mig :)

    SvaraRadera
  2. inga känningar alls :(
    När jag fått min pojke kan ni komma och prommenera med oss här i Brastad. Jag kommer oxå behöva röra på mig :)

    SvaraRadera
  3. inga känningar alls :(
    När jag fått min pojke kan ni komma och prommenera med oss här i Brastad. Jag kommer oxå behöva röra på mig :)

    SvaraRadera
  4. Drömde faktiskt om er inatt!! ;p
    Att jag var o hälsade på hos er o fick följa med dig o lilla Theo när du/ni gjorde era vardagspysslor.. jättekul! (måste ha drömt om detta pga att jag läser din blogg titt som tätt ;-D ).

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en