lördag 26 september 2009

Lördag...

Idag var vi upp vid åtta...

Efter frukost åkte vi till Brastad och mormor...=) jag och mamma gick ner till Anders jobb - där han var och vaxade bilen... Tommas tog bilen dit och Linus cyklade.
Vi fikade där.. och sedan åkte Tommas hem... Jag, mamma och Linus gick till Konsum... handlade lite... sedan promenerade jag hem ... så idag har jag gått långt...=)

Tommas förberedde en rabarber paj - den blev kanon. Fick besök av Merete och Thomas.

Sedan dags för lunch...efter de Brastad igen... säga hej då till syster yster... Angelica och tre kompisar åker till Turkiet ikväll... planet lyfter kl:20. Ska vara borta en vecka...

Mamma körde ner dem till Landvetter - är nu påväg hem... Så hon är väl här hemma om ca 20 min. Då blir de hämt mat som Tommas är och hämtar i Lysekil nu... ska bli gott är så hungrig...

Theo ligger just nu och sover... mysigt... han e så söt... kan bara sitta och titta på honom... och lukta på honom m.m. =)

Nej, nu e de dags och vara lite social... ska kila in till Anders och Linus...

1 kommentar:

  1. du får lägga upp fler bilder på er söta kille =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en