söndag 20 september 2009

Mulet idag...?

I går ... var Anders och Simon här hela dagen... bytte källardörr... blev kanon bra... e lite små grejer kvar och göra innan de är helt klart... (då menar jag måla, lister m.m.)...

Jag och mamma var en sväng till Elisabeth och dem... på elva kaffe... Ville ju se Theo på nära håll...=)
Sedan åkte hon hem och fixade med mat... som hon hade med sig hit när hon kom vid fyra...
Även Angelica och hennes pojkvän Linus kom hit. Simon, Bea och Linus... så hela familjen var samlad. Mysigt! Vi grillade och mamma hade gjort potatisgratäng, sallad... paj till efterätt =P

Så de var en mysig kväll...

Idag...

Tommas ska snart iväg och döma - e nåt yngre lag som ska spela..
Jag och Theo är kvar hemma... myser... (antar att han vaknar snart)! han är lite förkyld eller påväg och bli ..inte bra... (tror jag i alla fall)

Ska ju troligen till Tommas föräldrar senare idag... vid fyra... blir mat där.. inte fel..
Annars en lugn dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en