fredag 18 september 2009

BVC besök idag...

Ja, då har Laila vart här och hälsat på. Hon var trevlig - kändes bra.
Pratade om graviditeten, förlossningen... om hur de gått fram tills nu ...alltså den här veckan...m.m.

Theo vägde då han föddes: 3765 g. (11/9)
Då vi åkte hem vägde han: 3590 g. (14/9)
Idag vägde han: 3840 g. =)

Super bra...han går upp i vikt... de bådar ju gott - att amningen ger resultat!=)
Dock har jag en sårig bröstvårta...den tar kål på mig... har köpt både salva (purelan) och skydd att sätta på... funkar bra med skyddet... sedan smörjer jag... men försöker även lufta... funkar ju även bra att smörja på lite bröstmjölk... :)

Ska nog få ordning på det...=)

Medan Theo sov idag på dagen... så tvättade Tommas bilen, klippte gräset... =)
Jag har fått tvättat... snacka om att de blir tvätt... diskat...plockat undan lite...

Nu blir de TV... och bara ta det lugnt... med lite mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en