måndag 20 juli 2009

Orolig natt...

Jaha, vad ska man skriva om dagen då?.
Vart fler barn idag på jobbet än förra veckan - hela åtta stycken...=)...så lite mer fart...
Tiden gick fort idag... positivt.
Kilade hem vid 12.30...

Hemma var de till och ringa Volvo och kolla upp räkningen... satt i kö i en timme... =/
Klippte lite på rosbuskarna - färdig blommade grejer...
Tommas har rensat i trädgården idag... blev SÅ FINT!... Han är för rar...

Åkte en tur till apoteket - sedan vägen om kansliet och affären...
Glömde åka vägen om mamma och hämta grejer, får ta det i morn efter jobbet...

När vi kom hem åt vi lite mellanmål...

Tommas är ute och tvättar bilen ... den var skitig - både inuti och utanpå...
Jag har dammsugit.. fixat lite inne... ska snart göra en ugnspannkaka...

När jag sitter här vid datorn så buffas de i magen ... vet inte hur man ska tolka det...=/ =)
Även när man halvsitter vid TV:en eller så...
I natt har jag sovit oroligt... vaknade en gång i timmen... spände lite i magen en del av gångerna... sedan buffades de... har inte märkt de så förut...
Var också uppe och kissade ett antal gånger - en de hör ju till...

Men men ska fixa med maten nu...sedan ska vi mysa framför TV:en...

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en