söndag 19 juli 2009

Lugn söndag

Eftersom jag hade högt socker i torsdags hos bm så har jag nu kollat här hemma hur jag ligger... men nu ligger jag normalt... men ska kolla i veckan med... Tommas ligger i riskzonen för att få diabetes... och han har också kollat nu i veckan - han har då legat något högt... så vi har fixat med maten... och tider för och se om det blir bättre... och de ger resultat... han låg bättre redan dagen efter... :)
Så han för nu dagbok på sina värden - för i morn ska hans läkare ringa... då kan de stämma av bättre...

Men men vi var ju på Pråmen igår... mums vad gott. Mysigt också de hade gjort iordning - fint minsann.

Sedan knallade vi bort mot Havbadsparken där då Sven-Ingvars spelade - stod och lyssnade på utsidan. Simon och Bea var också ute i stan en sväng... även Beas kompis Elina. De skulle köpa med sig mat hem, så de var inte där så länge... vi kikade på folk, e ju lite mer rörelse då de är nåt som händer ute...
Segt och stå så länge - blev trött... men men de gick bra ändå. Gick sedan tillbaka mot stan då det var slut. Kollade runt lite... var lugnt. Vid kvart över tio åkte vi hem igen...

Trollet var då aktiv både på Pråmen och då vi lyssnade på musik... buffade och var allmänt mysig... =P

Idag ska vi inte göra mycket... blir lasange till middag... någon film sedan kanske... men som sagt bara lugnt... mys söndag - i ett mulet Brodalen. Men e glad så länge det inte regnar - för nu räcker de med regn... Plockade ju sniglar i går kväll med - hur fasen kan de finnas så många... har säkert plockat närmare 300 nu ... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en