torsdag 23 juli 2009

När kommer det fina vädret tillbaka...?

Nu är jag sååå trött på det här regnet...
Får hoppas solen kommer tillbaka snart - synd om alla som är lediga och så...
Själv jobbar jag ju nu 4 DAGAR till...=) - sedan ledig.

Idag har de vart lite mer rörelse på jobbet... fullt ös bland barnen... fast de bara var 8...men men vi överlevde den här dagen med...

Sitter här inne och ser regnet ösa ner... inte lust att göra något.
Men får ta mig i kragen - ska diska, tvätta lite bebiskläder, sängkläder...

Sedan bara mysa framför TV:en - ladda för morgondagens glukosbelastning kl 8.
Hoppas de visar de jag vill...
Håll tummarna...

1 kommentar:

  1. Jag är avis! vill oxå jobba 4 dagar och inte 14 som jag har kvar :(

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en