fredag 24 juli 2009

Fredag igen - helgen är här.

Ja så har man gjort en vecka till på jobbet..nu bara 3 dagar kvar och jobba...

Började ju dagen med att åka till labbet på sjukhuset - gjorde där glukosbelastning. Först kl 8 gjorde de ett blodsocker test då jag var fastande...drack sedan en halv liter vatten med massa söt smak... =S... men de gick ner i alla fall. Sedan fick jag sitta/ligga där inne i ett rum i 2 timmar... så kl 10 kom hon tillbaka och gjorde ett nytt blodsocker test... fick dock inget svar - för hon kunde inte räkna ut de på gravida... så få vänta till tisdag hos barnmorskan vad hon säger... jag håller tummarna...
Så de två långa timmarna - låg jag och läste. Tur de var en bra bok... men fick sån halsbränna av de jag drack... tröttsamt...

Men sedan bar de av till jobbet... vart en lugn dag... nu har mina kollegor för de här två veckorna gått på semester =/- så på måndag blir de två nya kollegor...=)
Måste lösa byte av arbetstid åp tisdag då vi ska till bm... och sedan att de fixar torsdagen...står att jag ska jobba då.. men jag är ledig...
Slutade 18 idag... åkte hem och hämtade Tommas som nu är hemma från Orust... vi åkte till Brastad och handlade en massa mat...=P
Tog vägen om mamma och lämnade en luftmadrass...
Förresten så har mamma, Anders och Linus kommit hem från Stockholm idag...har vart där i en vecka... Tyvärr åkte inte Olivia (kusinen) med ner.. hon kommer troligen ner till jul istället... vi får väl se.

Nej ska äta lite kvällsmat nu... sedan blir de Lysekil - bio Harry Potter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en