torsdag 16 juli 2009

Besökt MVC idag...

Jobbade tidigt... kilade ifrån jobbet en stund skulle till BM kl 9...

Sf mått idag 32, ökat med 4 på tre veckor..=) är i v 33 (32+5)
Blodtryck: 140/80 - ok
Gått upp 1 kg på tre veckor - Bra jobbat Virre behöver inte vara mer...=) - (sammanlagt 8 kg)
Hjärtljud idag: 152
Men socker värdet var skit... har legat jätte bra på 4.5 varje gång...men idag var de 8,3 =( troligen beror de på fikan hos mamma igår kväll (åt sent) glass och mjuk pepparkaka... =/

Så stackars lilla jag ska göra glukosbehandling... =S... fick tid på labbet nästa fredag kl 8... sedan hade man fått vänta 4 v om man inte kunde den... för läkaren skulle ha sem. De hade inte funkat...
Men hoppas att de bara var för fikan... ska kika lite här hemma i veckan hur jag ligger... Tommas har ju nålar och så... då han ligger i riskzonen för diabetes...

Slutade ju 11.30 idag ... så Tommas hämtade mig efter jobbet... åkte då hem och fixade mat... god thai kyckling med ris... =P...MUMS
Sedan blir de fruktsallad...GOTT =D

Ska se en film nu..slappa lite... Senare kommer Anders hit och ska små fixa lite saker... som är kvar...lister, lock, laga hål, dörren...ja bland annat...

1 kommentar:

  1. Inte kul med det höga sockervärdet. Det kan vara fikat som du skrev, eller att du druckit för lite vatten. Du hade väl nyss ätit frukost också kanske?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en