fredag 17 juli 2009

**49 dagar kvar - längtar**

Tiden går fort... dagarna springer förbi...
Undra hur länge de ska hålla i sig...

Jobbat idag... var 5 barn idag - rekord för och vara vår avdelning... men nu har vi gjort den lugna veckan - nästa vecka är vi fler barn... mellan 8-13 stycken under veckan.
Började 9 vart ute hela dagen nästan... var bara inne och åt... och vilade...sedan ut igen... åt mellis ute...sedan kilade jag hem vid 15...

Då jag kom hem gick jag och Tommas en promenad - runt kyrkan... skönt..

Sedan har vi bara slappat... nu e de dags för grillen.
Slänger väl på en film sedan eller nåt... och inte att förglömma vi ska på snigel jakt...
Gjorde första rundan igår... ca 70 stycken - då hade vi ändå missat en del... =/... hmhm... nackdelen är ju att inte grannarna gör samma... men de som försvinner ... försvinner...
Vet man om att de ska vara fint i några dagar kan man lägga ut lite runt häcken... vi får väl se...

Mamma, Anders och Linus är nu framme i Stockholm... ska vara där en vecka...Själv har Tommas haft en semester vecka, jag har 8 arbetsdagar kvar....

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en