torsdag 25 juni 2009

Sommar...=)

Ja det är det verkligen ute... klibbigt värre... men de är kanon med sol=)

Idag har jag jobbat tidigt... var hembjudna till ett syskonpar... super mysigt. Fikade där och barnen hade jätte roligt .... lekte med allt som fanns hos dem på gården.
Sedan tillbaka till jobbet för lunch - hade sedan film på vilan tillsammans med avdelningen bredvid. För jag skulle gå lite tidigare...

Var på föräldrakurs idag med (del 2) pratade om förlossningen, lite om hur de kan dra igång... tittade på film. Pratade om hur de fungerar då barnet tar sig ner... rätt fantastiskt... hade de ganska så trevligt, trots att några män var känsliga för sprutor och annat... Men de ska nog gå bra... Ska ju nu träna på och andas - prata om hur vi ska kunna jobba bra ihop...
Ska man ta kort - bestämma ihop på vad...m.m.
Spännande resa kvar... slutspurten...

Sedan lämnade jag Tommas vid havsbadet... han ska vara ljudtekniker där ikväll på revyn som de ska spela i sommar ... det är premiär ikväll. jag ska docck inte se den förrän eventuellt nästa vecka... orkar inte denna vecka... är så mycket annat...

Vart hos Simon och lämnat pengar till honom - han ska till torp och köpa present till Anders...

Nej nu ska jag snart åka på träning... är bara en timme ikväll... sedan blir de hem och slappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en