fredag 26 juni 2009

Fredag och löning

Kan de bli bättre..?

Ja, jag ska på sommarfest med jobbet ikväll... får se vad de blir av det... ska träffas hemma hos Eva kl 19...
Kan sluta hur som helst sånt...

Som sagt pengar idag... behövdes - nu ska vi snart till IKEA - dit går i och för sig skattepengarna...men det är annat som ska handlas också. Kläder, prylar till skötbord, skötbord ska Anders troligen bygga ett åt oss... Gulligt =)
Babyproffsen - en del saker som ska köpas där. Kudde och täcke till säng, filtar, babysitter, baby gym... ja ungefär så...

Tragiskt **MICHEAL JACKSON** död i natt...=( bara 50 år... Gillar hans musik - grymt bra artist. Han lämnade ju sin familj/världen - för tidigt. *Vila i frid - din musik vare med oss*.

Som sagt fest ikväll - trevligt.
Tommas ska hjälpa till på revyn ikväll med... andra föreställningen. Så mamma kör mig till stan, Tommas hämtar mig sedan...skulle ju kört själv, men han behöver bilen...

Ska snart göra mig klar - vila en stund först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en