måndag 8 juni 2009

Nu e mamma, Anders och Linus påväg hem...

Tommas har vart och hämtat dem på Landvetter... så dem är påväg hem =)
Snacka om att den här veckan som var gick fort... inte länge sedan de åkte...

Dagen.... jag har jobbat mellan... vart mycket barn och ganska intensivt...
Hade barn från annan avdelning då dem planerade...
Haft husmöte med Ulrika - pratade semestrar.. tjänster.. vem som blir för mig bland annat... (hoppas jag får komma tillbaka till Musslan och "mina" ansvarsbarn sedan...) Man vet ju aldrig...
pratat om nya barn... m.m.
Så kom iväg från jobbet lite efter 17...(mer tid på vita lappen) =)

Åkte vägen om blomsteraffären.. fixade en blomma till en blivande student, tills onsdag... måste lämna den tidigare - då jag åker till Stockholm på torsdag...

Ikväll blir de bara lugnt... Tommas åker till Uddevalla då han lämnat mamma och dem hemma - för att gå på innebandy möte...=S onödig körning men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en