tisdag 9 juni 2009

En lång dag med olika innehåll...

Ja som sagt har då jobbat tidigt... haft avslutningskalas för de barnen som ska börja skolan efter sommaren... mysigt...tänk så stora dem är..
Annars inga större utflykter idag...

Efter jobbet åkte jag direkt på nätverksträff med hälsocoacherna - där Sara hade föreläsning om alkohol... vi pratade om olika kurser vi skulle vilja ha under nästa år (höst och vår)... Sara bjöd på jordgubbstårta... mums...det var inte fel... =)
Satt där till kvart i fyra då var de slut...

Då åkte jag upp till sjukhuset - var besök hos barnmorskan idag... allt såg fint ut.. har ökat från 25 till 28 (sf mått) blodsockret låg på 4,6...kanon... och blodtrycket 130/80 också bra! Lyssnade på trollets hjärtljud de låg idag på 148...
Nytt besök om två veckor... =)

Efter de var de till att åka hemåt... till Brastad - stopp på träningen... var hemma kvart i sju...så nu e jag trött...har nyss ätit var vrål hungrig... =S... nu väntar TV:en - sjukhuset... sedan vet jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en