fredag 19 juni 2009

Midsommarafton!

Hoppas ni får en trevlig midsommarafton allihopa. =)

Här blir de lugnt ... ska äta lunch sedan, efter de gå ut en sväng med systerysters hund Azaya. Vi åker sedan till Lyse och tillbringar kvällen där med Tommas mamma och pappa, syster Merete och hennes pojkvän Thomas kommer dit från Norge vid 20 tiden tror jag.
Så lugn midsommarafton för vår del.

Nej hoppas nu vädret blir bättre... kom en regnskur precis.. =S

Katta - fin bild i tidningen =) såg dig allt...

2 kommentarer:

  1. såg mig i tidningen?? är jag med där?? :P
    vilken tidning?

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag har haft lite torka en stund, men nu är jag tillbaka :D hur går det med magen?
    // Jannice

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en