torsdag 18 juni 2009

Kväll...

Ja solen tittade ju fram efter 12... började kika fram vid tio ... men inte förrän efter 12 blev de skönt... trots blåsten...men man kan inte få allt...

Dagen har vart bra...gått ganska snabbt...Då jag kom hem städade Tommas... jag började i köket... torkade kylskåp m.m.
Blev ingen mat med mamma och dem.. dem åt hemma... så vi stekte några hamburgare till oss..snabbt och enkelt då man städar...Nu e vi färdiga SKÖNT!
Väntar på att mamma och dem ska komma på lite kaffe och fruktsallad... Anders ska hjälpa oss lite också...Fixa med handel lista till de här små grejerna som är... lite uppe, lite här nere. Yrrtterdörren, källaren...altanen...så jag vet vad jag ska köpa..=)

Annars blir de bara lugnt... framför TV:en...

Hmhm msn funkar inte här hemma... får nog installera om det...eller nåt..=S..

nej ska kila... vispa grädde till fruktsalladen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en